FAQ
VEELGESTELDE VRAGEN
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We verwerken je bestellingen binnen 1-2 werkdagen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging en trackinginformatie.
Hoe lang duurt de verzending?
Vanwege de grote hoeveelheid bestellingen en drukte is de levertijd momenteel 5-8 werkdagen.
Als dank voor je geduld dekken wij de verzendkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging en een trackingnummer. Met dit trackingnummer kun je de voortgang van je pakket volgen.
Kun ik mijn bestelling aanpassen als deze nog niet is verzonden?
Wil je wijzigingen aanbrengen in je bestelling en is deze nog niet verzonden? Neem contact met ons op via klantenservice@lucylights.nl of vul het contactformulier in.
Kan ik mijn bestelling annuleren na aankoop op de site?
Wij bieden onmiddellijke annuleringen aan als de goederen nog niet zijn verzonden. Helaas kunnen we de verzending niet meer annuleren vanaf het moment van verzending. Voor vroege annuleringen kun je ons schrijven op dit e-mailadres: klantenservice@lucylights.nl
Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Als je problemen ervaart met je bestelling, zoals ontbrekende items, beschadigde producten of andere zorgen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via klantenservice@lucylights.nl. We helpen je graag bij het oplossen van eventuele problemen.
Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je nog verdere vragen of verzoeken? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen naar klantenservice@lucylights.nl of gebruik het contactformulier door hier te klikken.